Kararsız Kaldım-Part 2

22:45

    
     Evett olayı bilmeyenler Kararsız Kaldım-Part 1 den olayın başını öğrenebilirler.

    Bunlar geze dursunlar bende boş durur muyum.Bizim 'Sulu'ya dedim kalktık,'Japon'filan dışarı gittik.O haftasonuda herkes memleketteydi .Ben iyi bir insan olaraktan Tuçe'ye mesaj attım.Dışarı çıkıcaz sınıftan kızlarla sende gel diye.Bu görmemiş mesajımı yada görmemezlikten geldi mi bilinmez.İşte ondan sonraki gün Sinem bana Tuana dün naptın dedi.Bende hiç dışardaydım,gezdim öyle 'Japon'larla filan dedim.Sonradan aklıma dank etti.Tuçe galiba gidip Sineme demiş.Beni çağırdı filan diye.Bunlarda meğersem o akşam dönmüşler,benim tam Tuçe'yi çağırdığım akşam.İşte sonra bu olayda böyle kapandı.


    Bugünse 'Dengesiz'e mesaj attım.Sabahtan.Bana yanında yer tutar mısın?Ben bunlardan ayrı kalıyorum ya ondan.Gittim ki bir okula yer yok.Bende köşeye oturdum.Sonra 'Japon'bana gel en arkaya geçelim dedi,geçtik.Orda oturduk.Sonraki derse girmedik.Yemekhaneye filan gittik.Bunları gördüm,selam verdim çıkışta.El sallaştık.Sonra 'Japon' gitti.Bende Bade'yle kaldım.Onu yanlız mı bırakayım.Hayır.Neden çünkü ben iyi bir insanım.Sonra sınıfa gittik.Sınıfta en köşede Tuba,Handan oturuyor.Aramızda bir sıra boşluk var.Sonra işte bunlar not çektircekmiş,banada Handan sordu.Dedim ki içimden ''amaan ne gurur yapıyorsun,al notunu '' dedim.Tamam banada çektirin dedim.Sonra bunlar çıkışta gittiler.Beni hiç çağırmadılar.Hani Tuana sende gel.Çıkışta gezmişler filan.Az önce Tuçe'yle konuştum..Yeni geldim yurda dedi.Tuba'larla birlikteydik dedi.Hani ben birşey demek istemiyorum ama ben ne yaptım da böyle oldu.Bende bir sorun yok eminim.

   Oda arkadaşım ''Sulu'' da;

-Artık bir taraf seç Tuana.Ya Japon'larla takıl,Yada Tuba'larla dedi.Ortada kalma öyle dedi.


Haklı kız.Ama yok.İki tarafta ne yaparlarsa yapsınlar ayrı ayrı yönlerini seviyorum hepsinin.Bilmiyorum ya.Böylelerine arkadaş mı denir bilmiyorum.Ama ben değer verdiğim insanlardan hakettiğim değeri görmediğimi biliyorum.Kendime yazık ediyorum sanırım.Olay böyle işte.Bundan sonra napmalıyım bilmiyorum.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

5 kişi dedi ki

  1. Sanırım kızların çoğunlukta olduğu bir bölümde okuyorsun.Ya üniversite de gerçekten herkes bambaşa,hani lisede herkes hemen hemen birbirine uyum sağlıyordu aynı sınıfta.Ama üniversite de bambaşka gerçekten.Herkesin türlü huyları var.Okurken çok fazla isim gördüm arada kafam karıştı ama.Bilmiyorum yani bence seni sürekli bırakıp gidenlerle normal arkadaş olan,sana daha çok değer verenlerle daha samimi ol.İlla 2 tarafla da takılmak zorunda değilsin sonuçta.Ah bizim sınıfta da azıcık kız var takılacak insan bulamıyorsun. :) Olanlar da bencil oluyor falan filan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Öncelikle çok yanlış bir izlenim olmuş sanırım ama.Maalesef ki kızların çok az olduğu bir bölümde okuyorum.Bölümde 20 kız var.70 tanede erkek.Kesinlikle üniversitede herkes farklı.Çıkar ilişkisi üzerine yürüyor herşey.Ben biraz saf kalıyorum böyle olaylara.2 tarafla takılmak bende istemiyorum ama bensiz birşey yaparlarsa içime oturuyor.Kıskanç mıyım neyim ben yaa?

      Sil
    2. O kadar çok kız adı görünce çok kızdan oluşuyor sandım bendee. :)
      Bizimki de o civarda 20 kız 80 erkek falan.Ama herkes genelde 2li 3lü arkadaş yada bazıları 4-5 kişilik arkadaş grubu şeklinde.Her grup bambaşka ama gerçekten. :)
      Kıskançlık değil de yalnız kalma korkusudur bence.
      Bende çıkar olaylarını falan bilmem.Not mu verilecek verirdim,imza mı atılacak atardım,sınavda dahi kendi sınavımı bırakıp yardım etmişliğim oldu.Ama sonuçta koca biraz kazıktan başka bir şey yemedim.Bu yüzden çok mesafeliyim ilişkilere.Sende sınıfa biraz daha bak bence belki kendine yakın ummadığın başka birilerini bulabilirsin. :)

      Sil
    3. Yok ya çoğu ayrı ayrı takılıyor kızların. Evet her grup birbirine o kadar ters ki anlatamam sana.
      Evet yanlız kalma korkusu en çok korktuğum şey zaten.Hiç sevmiyorum o duyguyu.
      Bende hiç bilmem.İmza at yerime diyene atarım,not ver diyene veririm.Burda hiç böyle değil.Umarım bulurum canım.Bende öyle düşünüyorum zaten.Şimdiden bazı gruplarda eleman değişikliğine filan gidildi zaten :D

      Sil
    4. mail atıyorum sana. ^^

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe