Zamana Bırakıyorum Herşeyi

18:29

Ya tam okula alışıyorum memlekete gidiyorum.Tam memlekete alışıyorum şakkk İstanbul'a geri dönüyorum.Bu nedir yaa.Bu nedir? yani.

***Buarada dün Ozzy1 ve Kop ' la birlikte arabayla geldim.Bunlar geldiler sabah işte İstanbul'a.Beraber Bursa'ya gitcez.Buarada ben Bursa'lıyım.Benim 11 de sınavım vardı oraya bıraktılar beni.Bunlar da kahvaltı yeri bizim okulun orda.Oraya gidin dedim ben.Ben tam sınava giricem.''Kop'' beni arıyo.Açim dedim bende.
-Tuanaaaa ekmek yok burdaaaa.Arkasındanda ''Ozzy1'' bağırıyo;
-Tuanaaa burda çayı filan kendimiz mi alıcaz.Yarım saattir oturuyoruz kimse bize bakmıyo.Aç kaldık kızımm!
Beni aldı bir gülme.O sırada bizim hoca içeri girdi.Bana çemkirmeye başladı.Yok ben niye telefonla konuşurmuşum.Sınav olduğunu bilmezmiymişim de falan da filanda.cık cık..
Sonra işte sınav çıkışı ''Japon''la beraber çıktık.O sırada beni Ozzy1 ler aradı dışarda bekliyoruz diye.Bunların yanına gidicez.Tam bunların beklediği yerin karşısında da durak var.Bir baktım Ozzy2 bize bakıyorrr.
-Tuanaaaa diye açmış kollarını .Hemen yanına gittik.Çocuk eliyle sürekli omzuma dokunuyor,Yok eliyle burnumu sıkıyor filan baya gırgır şamata.Sonra ben bir baktım Ozzy 1 le Kop bize kitlenmiş bakıyorlar.Ozzy1 e 1 dakka diye işaret yaptım.Oozzy2 de şoka girdi kime yaptın onu diye.Bende arkadaşlarım geldi onlara yaptım dedim.Oda arabalı olanlarmı..Vay bizi arabasıyla alan yok filan demeye başladı.Sonra görüşürüz faslı yaptık.
***Ya buarada erkeklere görüşürüz faslı yapmak benim için çok zor oluyor herzaman.Öpsem mi tokalaşsam mı diye uzun uzun dakikalar önce kurduğum oluyor çoğu zaman.Ama hiç hesapladığım gibi olmuyor.Sizdede olmuyor mu?Bunu yaşayan bir tek ben olamam heralde..neyse devam ediyorum.
Ozzy 1 arabaya binince hemen dalgaya başladı.O sarılmalar filan neydi diye.İllaki dalga geçicek hani.Akşam 11 gibi Ozzy2 mesaj attı.
-Kızın arkadaşları geliyo,bize kuru bir görüşürüz demekle yetiyo.Kıza bak ya hemde okuldan almaya geliyorlar ne şanslı filan yazmış.
Bende yazcak bişey bulamam :D koymakla yetindim.Oda geri mesaj attı.
-Nerden tanıyorsun o çocukları? diye mesaj atmış.Bende açıkladım liseden çok yakın arkadaşlarım diye.
***Şimdi diyeceksiniz Ozzy2 yle aranda bişey mi var diye.Ama yok.İlgisi hoşuma gidiyor.Sürekli bana canım demesi,rahat davranması,benim yanında olduğum gibi olmam kendimi hep iyi hissettiyor bana.Ama bu benim için iyi bir arkadaşlık olabilir.Ben öyle düşünmeye çalışıyorum.Zorluyorum kendimi .Çünkü biraz tipe önem veren ben Ozzy2 yle sevgili olursam arkamdan neler düşünüleceğini biliyorum.Biliyorum.Kendimi sıkıyorum ve zamana bırakıyorum olayları..

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe