Yoğurtlu Kebap Mı;Uyku Yapıyor O

01:21

Ve ben yine eskilere gidiyorumm...


Yıl 2011.Okul çok sıkıcı.Lisenin her gününe lanet okuyarak gidiyorum zaten.Derslerde cabası.Sınıftada herkes kendi aleminde.Mal mal tavırlar.Yakın arkadaşlarım var tabikide sınıfta;''Sulu,Ozzy1,Çakma'' var.Ben hergün okuldan kaçmaya yelteniyorum ve kaçıyorum da.Arada peşime de milleti takıyorum çok komedi oluyor.Eskiden ne kadar devamsızlık hakkımız varmış,iyikide hepsini 19,5 una kadar kullanmışım, helal olsun bana.
  Bende o gün sınıfa girdim bir baktım ortam yine sıkıcı.Hemen bunların 3üne dedim.Hadi kaçalımmm.''Sulu'' da çok çalışkan bir insandır,kızın YGS senesinde bile devamsızlığı 3 gündü.Benimse yıllık raporum dahil 50 küsürdü .O derece işte tahmin edin artık.Neyse bunu ikna edemiyoruz biz.Ben dedim en sonunda ''Tamam,gelmiyorsan gelme.'' dedim.Bıktırdı beni.Öğle tatili oldu,biz kaçıcaz Ozzy1 ve Çakmayla.Bir baktık ''Sulu '' dayanamamış gelmiş.Biz 4ümüz kalktık ilk olarak bowlinge gittik.Ben 3üncü oldum tabi.Nerdeyse ilk bowling oynamamdı.İyiydim iyi.
  Sonra biz acıktık tabi,ordan haydaa iskenderciye.Aşağısı kesmez bizi çünkü.O derece açız.Gittik oturduk,böle deniz manzaralı bir yer.İskender yicez diye seviniyorum bende,aslında ne olsa yerdik hepimiz.Garsonlar geldi.Menüleri bize verdiler.İncelemeye başladık.''Sulu'' yoğurtlu kebap istedi.Bizde dedik tamam bizde ondan.Garsonlar dediki içecek ne alırsınız? ''Çakma'' atladı hemen Ayrannn diye.Garsonlar mal mal bakıyor.Gülüp duruyorlar bizde ne olduğunu anlamıyoruz.Baya yedik,içtik.Tam hesap ödeyeceğiz,garsonu çağırdık.O sırada '' Sulu'' dan bir çığlık.
-İnanmıyorum,Laktik asit depoladık resmen.Akşam uyuya uyuya şişicez.Yoğurtlu kebap-ayran yedik,içtik.Şaka gibi..
Bende;
-Garsonlar bize bundan güldü demekk.Vay anasını...

demekteyim..Sonra akşam eve gittim.Direk uykuya gömüldüm..Akşam 21:00 da yattım,sabah 9:00 da zorla kalktım.Okulada geç kaldım.''Çakma''yla ''Ozzy1''de geç kalmıştı.Hatta biri o derece ki öğleden sonraki derslere girdi ancak.Ama ''Sulu''yu kim tutar.Uyumamış,kendini tutmuş,okula erkenden gelmiş,dersi kaçırmamış.Allah bize de böyle çocuklar nasip etsin.AMİN,AMİN.


Buarada acıktınız biliyorumm,koşun,koşun yemek yemeyeee ..

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe