Süperman Oldum Ben!

15:53




Gözlerimi kapattığımda uçuyordum galiba.Anlamadım tam olarak.Gitmek istediğim bir yer vardı..Ama neresi neresi olduğunu tam olarak bilmiyordum.O anda aklıma gelmedi.Gözlerim hala kapalıydı,aklımdan geçirdim o anda.O anda bacaklarım,ayaklarım filan su olmuştu.Gözlerimi açtığımda denizin ortasındaydım.Mala bağlamıştım heralde,anlamadım.Sonra gözlerimi kapatıp,açtım.Eski olduğum yerdeydim.Yani  evdeydim,odanın ortasında manyak gibi diyeliyordum.Sonra dedim heralde benim hayal gücüm aştı kendini.Ama içimdende düşünüyorum;


-Allah'ım ben sevgili kulunum heralde.Ondan bana özel güçler mi bahşettin.

Deli gibiydim.Sonra tekrardan gözlerimi kapattım.İçimden de düşünüyorum bu sefer üzerimde mayo filanda olsun bari,yüzerim diyorum.O anda Ay Savaşçı'sındaki kızlar gibi değişim geçirmeyi bekliyordum aslında.Gözlerimi açtığımda deniz filan yoktu mayoda yoktu.Odada mal gibi kendime bakıyordum.Sonra 2-3 kere daha gözlerimi açıp açıp kapattım.Ama yok bişi olmadı.O sırada odada tek olduğum içinde ağlamaya başladım.Denize gitmek istiyorum diye,ağlamaya başladım,şaka gibi.Moralmen çöktüm.Sonra bir sallantı hissettim.Gözlerimi kırpmıştım ki,gözlerim açıldı.Yataktaydım.Rüya görmüşüm.Şaka gibi.Özel bir gücüm filanda yokmuş.Gözlerimi açtım ki karşımda ''Sulu''.O da diyor noldu sana.Allah'ım .Dedim;
-Kızım rüyamda Süperman gibi bişi olmuştum,süperdim be.Ama mayo giyemedim of.



Çöktüm resmen.Moralmen çöktüm ya.Hala rüyanın etkisindeyim.Bu arada ben 4-5 senedir denize gitmedim.Baya bir özlemişim galiba,bu ara özlediklerimi hep rüyamda görüyorum,anlamadım.Neyse bu hoş birşey :D

 Benden Kocaman Sevgiler Size...

Not; Çekilişe katıldım.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

  1. bence güzel bi rüya:))Hayır olsun inşallah:)Ben de bi kaç yıldır denize gidemedim bu yıl inş. Feci özledim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım.Hayır olur inşallah.Deniz özlenmicek gibi mi.Ahh ahh... Çok sağol yorumun için.tekrar beklerim. :)

      Sil
  2. Etkisinden çıkılamayan rüyalar mı dedin ? nasıl bezdim anlatamam sana :) aynısnı yaşıyorum sürekli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kötü bir durum.bazen saatlerce rüyamı düşündüğüm oluyor. :D

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe