Kıskanılmak,Güzeldir...

01:58

    Bugün günlerden pazardı.Şuan pazartesiye girdik ama 1,30 saat önce pazardı.Herneyse ben vakti 2 saat geriye alarak günümü yazıyorum.
   Sabah mis gibi bir kahvaltı yaptıktan sonra evi topladık annem,kız kardeşim ve ben.Daha sonrada ailecek babamda dahil sahilde bisiklet sürmeye,yürüyüş yapmaya gittik.Dünkü yazımı okuduysanız havanın sıcaklığından bahsetmiştim.Bugün ki tercihim,üstüme hırka almaktan yana oldu.Ama doğruyu söylemek gerekirse içimede kazak giydim.Ne olur ne olmaz,ben tedbirli bir insanım...
Sahilde yürüyüş yaparken bizim kumrular yürürken kol kolalardı(annemle babam tabi,benim koluma giricek biri yok ne yazık ki şuan).Bizde kardeşimle bizimkilerin arkasında sohbet ediyoruz.O sırada bize ters istikamette yürümekte olan 2 kıro adam yanımızdan geçip gitti.Adamlar geçerken babam annemin kolundan çıktı.Göğsünü kaldırdı,adamlara dik dik bakmaya başladı.Bende içimden diyorum ki ''noluyorr acaba?'' Adamlar biraz uzaklaşınca annem hemen sordu babama ''Noldu?'' diye.Çünkü babam baya sinirlenmişti.Babam anneme sessizce bişey dedi.Annem gülemeye başladı,elin adamları bakıcak tabi kızlarımız birbirinden güzel demesin mi.Aldı beni bir kahkahaa.Annem de benim güldüğümü görünce ''Gülme, ayıp uluorta.Babanız sizi kıskanmış,20 yıldır evliyiz,beni bir kerecik kıskanmadı.Yazıklar olsun''diye söylenmeye başladı.Babacığımız bizi kıskanmış.Çok şeker ya.Her kız kıskanılmak ister bence.Güzel bir duygu ama aşırısı da olmaz.
  Neyse işte asıl akşam ki güzel olay,pasta yapalım diye tutturdum akşam.Bir güzel ''Piramit Pasta'' adını taşıyan bir pasta yaptık.Aklınız kalmasın ama çok güzeldi..Afiyet olsun bize.Sizde yapın deneyin,Çok güzel bir pasta ...Yapın,yiyin,beni de anın hanı ufaktan :D Hadi afiyet olsun...

Dip Not;
10-15 tane çekilişe katıldım.Bende şans yok yani,1 taneside bana çıkar.İnşallah 1tanesi olsun bana çıkar.O hediyelere sahip olmak istiyorum çünkü.
 

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. Tam bir aile saadeti yalnız, biz de ailece öyleyiz. Yan yan bakışını yakalamışsa babacığın kıskanmıştır, sinirlenmiştir tabi. Kız babası olmak kolay diill :D Babamdan biliyorum bende 3 kızı var :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen aile saadetini nadir yaşadığımız anlardan biriydi.Güzeldi.Senin baban olsa o zaman kıskanşlıktan ölürdü heralde.1 değil,2değil,3kız :D hepsini kıskansa :D

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe