Komik Bir Anı

00:27


           Liseyi hatırlıyorum da ilk günü .Hiç tanıdığım yok mala bağlamışım zaten okul öncesi gecesi.Uyumamışım,gözler şiş,heyecandan yerimde duramıyorum.O sıralar bende kendime çok güvensiz biriydim,sessiz,pısırığın tekiydim doğrusu.Okulun ilk günü annem,babam,kardeşim cümbür cemaat okula beni bırakmaya gidicez.Tabi sonrada kardeşimi bırakıcaklar.Allah'ım bendeki bir telaş,heyecandan ölüyorum.Okulun kapısının önündeyiz,arabadan inmişim.Etrafa bakıyorum.
''Allah'ım ne kadar büyük bu insanlarr?Ben nasıl okicam bu okulda?'' diye düşünüyorum o sırada.Ta kii annemin bana bir çimcik atmasıyla kendime gelmiş bulundum.Daha sonra annem beni sürükleye sürükleye okula soktu.Tam kapıdan girdik ki ben (ahh ahh sakar ben) yerdeki mazgalların araya düş.Evet o mazgalların içine tek bacağım girdi.Ben şokk.Bacağım kaldı orda.Annem o sırada tam bana bişi anlatıyordu.
-Tuana kızım cevap versene,diye bana tam çemkiyordu ki yanında olmadığımı farketti ve arkasına döndü.O arada beni arıyo yukarlarda bilmiyoki ben yerdeyim.Allah'ım nasıl bir sahneydi o.Annem beni saniyeler içinde yukarı çekti.
-Kızımm nolduu iyimisin diyo.Bense okulda rezil olmicam diyorum ilk gün.Olmamalıyım.Anneme sessizce ''Anneee ,suss sus bişi yok.bişi olmadıkii'' diyorum.O sırada 1-2 kişi gördü tabi beni.Ama canım nasıl yanıyo.Eminim şişti bacağım,morardı kesin.İz kalmasa bari diyede düşünmedim değil hani.Öle komik bir anı yaşadım okulun ilk günü.
Sonra okulda ilk arkadaşım olan ''Aybüke''yle tanıştım.Şimdi onunla aynı odada kalıyorum.''Aybüke''den bi sonraki konumda bahsedicem,çünkü cidden o kadar uzun uzun anlatılıcak bir konu ki.Arada yorum yapın bana.Unutmayın beni

Dip Dip Not;
Dün bir film izledim An Education(Aşk Dersi) diye.Güzel filmdi.İzleyin Tavsiye ederim.Bir nevi okumanın önemini anlatıyor gibi.Ama aşk filmi.Çok hoş.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

3 kişi dedi ki

  1. Çok güldüm bende çok sosyal görünürüm ama bir ortama girince tanıdığım kimse yoksa bazen bir gerilirim kimseyle konuşamam sakarlığım tutar rezil olurum bunlar insanlık hali boşver güzel anı ama:)
    kelebeketkisi39.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Düşünüyorumda evet bende öyleyim.Hatta hala böyleyim.Tanıdığım kimse yoksa ortamda sus-pus olurum.Sakarlık zaten illa ki olucak zaten. :D sağol tatlım yorumun için :)

    YanıtlaSil
  3. çocukluk işte :) filme de bakıyorum haa :)

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe