Kendinizi Ne Zannettiniz ki

17:53


     Bu hocalara şuan sövüp durmak istiyorum.Saatler boyu sayabilirim şuan.Cidden yani.Toplamda 7 dersi olan ben 4 tanesinden büte kalmıştım.Aferin bana ki sınavlarımın çoğu iyi geçmişti.Sınavları çok iyi geçen ben şimdiden 4 sınavın 3ünden kalmışım.Böyle bir şey olamazz.Kredili Sistemi yapanlara,Hocalara,O hocaların pis vicdanlarına yazıklar olsun.
     Ya en çok koyan bana şu;Sınavdan çıkıp iyi geçti deyip 20,30 almam.Bunu nasıl başarabiliyorum bilmiyorum.1 sene uzayacak mı şimdiden ? İnanamıyorum ya.Benden bir halt olmaz galiba.Kendime hakaret etmek istemiyorum gerçekten,çünkü bütlere çok çalışmıştım.Ve o kağıtlarda her ne kadar geçemesemde hepsi en az 70 lik kağıtlardı.Bu üniversite hocalarında bir kendini beğenmişlik var .Nedir Bu? Kendilerini ne zannediyorlar bunlar Allah Aşkınaa? Ne öğretiyolarda bizden böyle bol bol puan kırıyorlarrr.
    Bi hocamız hakkında okulda dedikodu bile çıktı;notları nasıl puanladığıyla ilgili.İşte hocanın uyguladığı puan sistemi.Kocaman bir daire çiziyormuş,içinede dairenin merkezini belirliyormuş.Dairenin dış çizgisi ''0'', dairenin merkezi ise ''100''.Sevgili Hocacığımız bizden aldığı sınav kağıtlarını gelişi güzel teker teker atıyor ve dairenin neresinde durduğuna göre notlarımızı veriyor.Ve sonrada benim gibi öğrenciler 100 bekledikleri sınavlardan,10-15 gibi notlar alıyor.Dicek laf yok artık..

DipNot;
Şuan Esra Erol izliyorum bir diyalog ortaya çıktı ve gülmekten öldüm.Bir adam için gelen bir kadına Esra erol;
-Konuşsanaaa,konuşsaana diye ısrar etti.Kadın ne konuşayım filan dedi.
Esra Erol; -Çocuğunuz varmıı?
Kadın; -Yok çocuğum ,nerden olucak çocuğumm.
Esra Erol şoka giriyor bu sırada. -Aaaa,siz hiç evlenmediniz mii?
Kadın; -Hayır,evlenmeyee geldim işte buraya  :))


BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. sanıyorum ki üniversite öğrencisinin yaşamaya mahkum olduğu gerçekler bunlar=))

    YanıtlaSil
  2. Ama çok kötü bir gerçek bu..:(

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe