Jelibon;Bağımlılık Mı Yapıyor?

17:53

    


      Artık Jelibon yemek istemiyorum.Yani içten içe istiyorum ama kilo alıyorum artık yememem lazım.Günde 2 paket yer oldum.Bağımlılık yapıyor.Özellikle şu üzerinde şeker olanlar ;onlara bayılıyorum.Abarttım iyice.Koşmaya filan başlamam lazım ama unutup gidiyorum,yada eriniyorum demek daha doğru bence.
 
     Nasıl sabredip kilo veriyor bu insanlar.Helal olsun.4 kilo versem çok rahat olucak benim için.Ama yok.Ne spor,ne az yeme hiçbiri yok.Tam tersi bu aralar sürekli oturup film izliyorum her dakka,yada yemek yiyorum.Ama tatil bunun için değilmidir?Gezmek bile istemiyorum.
    Sürekli film izliyorum kardeşimle.Artık isimlerini bile hatırlamıyorum siz düşünün.Ama geçen gün Yeşil Yol filmini izledik.Onu hatırlıyorum.Yıllar geçmiş,biz daha yeni izliyorum.Kesinlikle süper bir filmdi.Aşk filmlerinden 1-2 tane hatırlıyorum.Onlarıda kesinlikle izleyin.
A Little Bit Of Heaven;Biraz komik,biraz hüzünlü,aşk filmi.Güzeldi bence.Ama çokda bir beklentiniz olmasın filmden ahım şahımda bişey değildi.Ama çok tatlı bir filmdi.İzlenmesi gerek diye düşünüyorum.
Brothers;Natalie Portman'a güvenerek izleyelim diye tutturduğum film.Ne sonu güzeldi,ne konusunda iş vardı.İzlemeyin derim kesinlikle.Hiç güzel değildi.Kesinlikle saçma sapan bir filmdi.Çok dandik bir son olmuştu.Hiç vakit harcamayın bu filmle.
The Cloud;Kesinlikle izleyinlere bir tane daha.Çok güzel bir aşk filmi.Başından sonuna kadar aşk.Sonunu pek saçma bulsamda,çok güzel bir filmdi.Çok samimiydi.İzleyin derim.
I Give My First Love To You;Japon,Kore filmlerine bayılan biri olarak bu film devrim diyorum.Cidden çok samimi bir aşk filmi olmuş.Bununda başından sonuna ağladık.Ağlayıp ağlayıp şişmek isteyenler için tavsiyem bu film.Çok içten bir filmdi.Kesinlikle en iyi tavsiyem bu film.
My Sassy Girl;Komik desem komik,aşk desem aşk.Hepsi bu filmde var.Oyuncular pek tanıdık değil.Ama kesinlikle süper bir film olmuş.İzliceğinize değeceğinize eminim.Kesinlikle izleyin.

Şimdilik bu kadar tavsiye film yeter.Ben size yine tavsiye vericem :D Merak etmeyin.Film yorumlarınızı beklerim sizinde :)
Herkese iyi film izlemeler ve bol jelibonlu günlerr :D

UNUTMADAN
http://tannetanne.blogspot.com/2013/02/tannesi-ysl-fondoten-cekilisi-yapyor.html 
çekilişe katıldım.sizde katılın :) Çok güzel bir hediyesi var.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

9 kişi dedi ki

  1. Offf içim gitti yaa, ne güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Çekilişte iyi şanslar! :)

    YanıtlaSil
  3. dondurma delisi;
    ah ahh benimde içim gitti :))

    Tannesi Tanne Tanne Güzellik; Çok teşekkürler.Umarım kazanırım :) O güzel ödüllerini.

    YanıtlaSil
  4. kilo verme kararı alınca yemeyi kesmen gereken ürünlerden biri de jelibon.
    bildiğin hayvansal yağ, jelatinden yapılıyor. bağımlılık yaptığını düşünüyorum..
    ama çok cazip görünüyorlar of of -.-

    bir de çekiliş demişken, benim blogumda da bir çekiliş var.
    beklerim, sevgiler:
    http://edankb.blogspot.com/2013/01/dankeden-hediye-gift-from-danke.html

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle jelibonun bağımlılık yaptığı kanaatindeyim bende..:) ama cidden ''Ye Beni'' diye çağırıyolar..

    Tabi canım uğrarım bloguna :) yorumun için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Offff canım çektiiii :( Ben de bir zamanlar "Jelidelisi"ydim :)
    Ama artık yiyemiyorum malesef inanılmaz ağrı yapıyor :( Çikolata ve jelibonun
    bağımlılık yaptığına eminim.

    Ben de beklerim şekerim ;)
    http://obenimdunyammm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Aaaa evet bir de çikolata varr.Zaten o benim vazgeçilmezin sütlü çikolata <3 ..
    uğrarım canım.teşekkürler yorumun için :)

    YanıtlaSil
  8. jelibona bende bayılırım ya keşke olsaydı benim blogumada beklerim kelebeketkisi39.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Söylemek ayıp olmasın şuan ama ben yiyorum şuan jelibonn :D tabi canım uğrarım :))

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe