Çok Sıkıntı Yaptım Ama

20:22

Bilmiyorum nedendir arada vururlar  bana böyle,
Belki sizede olur hani.
Bugün kimseyle konuşmak istemiyorum,yatağımdan çıkmak istemiyorum,
Kimse beni aramasın sormasın derdindeyim,
Normalde olsa 'Niye kimse beni arayıp sormuyo?' diye hey-heylenir dururdum.
Arkadaşlar aralarında salak salak espri yapıyorlar heralde,
Bakıyorum gülüyorlar benden zorla bir gülme,bazen diyorum
Gülerken acaba aşırı mı oldu,anladılar mı olayı anlamadığımı diye şüphelenmiyor değilim hani.
Anlarlasa anlasınlar canım çok ta fi-fi hani.
Tam bugün süslenmedim zaten tanıdık tanımadık herkesi gördüm.
Hep öyle olur zaten.
Buna yakışıklı çocuklarda dahil.Bende moral 0 tabi.
Nasıl olmasın ki.
Şuan  laptop um kucağımda sadece film izlemek istiyorum.
Bugünde bişey yapmadım zaten.
Sağolsun bizimkiler pasta börek yapmış,
Canınız çekmesin ama tıka basa yedik.
Hadi herkese iyi akşamlar.


Bugünün sözü;
Bazı insanları acı büyütür ve yaşatır. Acı çekmeden; daha doğrusu yeterince acı çekmeden, yitirmeden, o korkunç yalnızlığı tatmadan kendisi olamaz bazı insanlar.
Ne zaman ki en sevdikleriniz yan çizer, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini, ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfederseniz, o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya…
— Bukowski

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe