Beni Takiptekiler

17 Ocak 2013 Perşembe

Sen Tep Bütün Kısmetleri(?)

Dünkü yazımdan sonra kararımı verdim.Vee hayır dedim ''Küt''e.Yani ''Küt''e dedim o dedi ''Araf''a.Çok komik ya,cidden çocuğuz sanki.Araya adam sokup sokup tanışma macerası çok komik.İşte ben hayır dedim dün gece,sabah okula gittim :)
İşte olay da ondan sonra patlak verdi.Ben okula gittim.Yanımda da iki arkadaş var(İkiyüzlü,Keriman).Biz çıktık tam bizim sınıfın olduğu kata.Bir çocuk bize doğru geliyor.Ben tabi saf kız imajında(?) hiç farketmedim.Sonra çocuk '1dakka,1dakka ' dedi.''Senle birşey konuşmam lazım'' dedi.
O arada ''İkiyüzlü''ye döndü '1dakka izin verebilirmisiniz?'dedi.''İkiyüzlü'' bir şok oldu,tabi ben ayrı bir şok oldum.Noluyor bu kim filan.Çocuğa döndüm ''tamam,tabi konuşalım'' dedim.Allah'ım ne kadar açık bir insanım ben.Her çağıranın yanına gidiliyor sanki.Neyse işte tamam dedim.Çocuk beni çekti köşeye.Ben Allah Allah nasıl dursam,diye düşünüyorum o arada.Nasıl baksam çocuğa daha havalı nasıl görünürüm filan diye düşünüyorum.
Çocuk sonra döndü bana ,ben ''Araf'' dedi.Ben de dedim ''Ben de Tuana''.Ay çocuk sanki beni tanımıyor :) bendekide saflık.Çocuk beni görmüş,araştırmış.İşte ''Araf'' dedi 'Ne kadar geç geliyorsun sen öyle okula?'.Bende dedim 'Bu benim erken gelmiş halim'.Hayatımda hiç erken gitmem sınavlara.Ne yapıcam yer tutupta erkenden.Ne gerek var ki.Ya tam zamanında giderim yada 5-10-15 dakka geç giderim sınavlara.O kadar genişim işte düşünün.
Sonra dedi ki ''Araf'' sınav çıkışında konuşalım dedi.Bende' olmaz arkadaşlara söz verdim dedim.Yani vaktimi boşa harcayamam dedim kısaca.Ama çocuğa öle demedim abartmayalım,ben iyi bir insanım.Baktı o arada ben hayır diyeceğim,çocuk ''lütfen 1 şans'' dedi.Bende kütük,ayı ben 'kusura bakma ama ben istemediğimi söylemiştim'dedim.Çok da kibarım Allah'ım.Neden böyleyim.sonra ''Araf'' yok ne kusuru dedi.bende salak ben,tekrar;kusura bakma cidden ben sınava yetişicem.Ha-ha ben sınava yetişicem.Ne sınavı ya o an tek derdim,sınıftakilere hava atmak :D yada ''Araf'' ın arkadaşlarına havalı kız imajı çizmek ..Sınıfa girdim;İkiyüzlü atladı hemen üstüme 'Noldu?' diye.Ben de ııı ııı dedim.sallanıyorum o arada.Kepaze ben.
''İkiyüzlü''de laf attı hemen 'Sen tep bütün kısmetleri(?)Kalıcan,başımıza o olucak.'

4 yorum :

  1. ahah çok tatlısınn sen ya, :) az biraz kendimizi gördümmm sizdee :) hayat hep böyle ama inişli çıkışlı arada böle heyecanlar olursa daha güzel tadı çıkıyor, bu güzel ve renkli blog sahibininde blogu gibi olduğunu düşünüyorum ve evde kalımayacağına şüphem yok, vaktim olunca diğer postlarını da didik didik etmek dileğiylee..
    sevgilerr..
    renkli postlar..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ayy çok teşekkür ederim.Hayattan ne beklersek tam tersi olurmuş derler zaten.Ne zaman ne olcağı hiç belli olmuyor.Umarım evde kalmam.Diğer postlarımı okumanı çok isterim tabi.Bu beni mutlu eden yorumun için çok çok teşekkür ederimm.Tekrar tekrar gell :D

      Sil
  2. Allahım çok tatlısın :)) farklı bi blogun var sevdim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim canım :D ayy sende çok tatlısın vallaa

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...