Saks Mavisi Montlu Kız;O benim(!)

14:03

Bu aralar bir aşk meşk arayışları içindeydeydim.Şimdi kendimi beğenmişlik gibi olmasın ama çoğusu bana '' Güzel kızsın sen niye böyle oluyo?Niye sevgilin olmuyo?'' diye söyler durur.Bense ''Ben hayatımın aşkısını arıyorum ondan bütün çabam'' diye geçiştirir dururum.
Geçen günde okulda takılıyorum.Öle başıboş;malak gibi;kim çağırırsa onla geziyorum işte.''Küt'' diye bir kız arkadaşım var.Onla iyiyiz işte.Ona bizim üst sınıflardan biri mesaj atıyor.O kızıda ''Küt'' okulun yüzme kursundan tanıyormuş.Bende ondan sonraki gün okula tabikide geç gidiyorum.Sabah sabah ders mi olur hesabı.Bu konularda çok rahatım valla.Ders filan boşverin ya üniversiteyi kazandım ya yeter.O kafadayım işte.Neyse konuya dönim.İşte o geç gittiğim gün kız bidaha ''Küt'' mesaj atıyor;Kızın saks mavisi montu var diye.O da diyor.Bu bizim ''Tuana''.

Sonra işte bana diyor sana ''Küt''.Tuana böle böle filan diye.Çocuğa benim ismi filan vermiş faceden ekleyecek.Ben de daha yeni yurtta bi arkadaşa (adı '' İkiyüz'') ona dedim ''ben faceden filan biriyle konuşmam.O ne öyle cesaretsizlik filan ''demiştim.O lafın üstüne ağır bir top oldu benim için.Lafımı da yiyemem şimdi.İşte bizim gözler fört ''Küt''le beraber.Millet kesiyoruz bu çocuk kim diye.olay 2-3 gün sonra bende unutuldu gibi bişey oldu
3gün sonra bu çocuk dayanamamış ve bizim''Küt''le konuşmuş.''Ben dayanamıyorum.O kızla konuşmam gerek.Çok hoşlanıyorum.faceden ekleyemem ben ona çok değer verdim diye.'' Bunları bana ''Küt'' anlattığında bendeki g*t tavan yaptı tabi.Bana değer veren ekstradan benim istediğim gibi biri.İşte dedim buldum.Bide çocuk ''Ben onla tanışmak istiyorum.Buluşalım,
ders filan anlatırım ben size demiş''.Elin çocuğuyla  ne konuşucam ben.Ne buluşcam ben?Ben o kadar cesaretli değilim hani abartmayalım.Sonra çocuğun ismini öğrendim.Adı '' Araf''.Ben ama yinede hayır demedim daha çocuğa.Ben o gazla bugün; akıllı bir kız olarak yine zekamı kullandım ve sınav sonuçlarının açıklandığı panodan ''Araf'' ismini soyismini buldum,not aldım.Onları faceden aradım.7 tanecik vardı zaten.4tanesinin ilişkisi vardı eledim.Kaldı geriye 3 tane.1 tanesi iyi 2si ıı-ıııı;cık  yani;olmaz yani.İşte ben de kararsızım.

Sizce napim?Aşk yolunu artık açmalı mı ? yoksa Şans Kapımı açık bırakıp yola olduğum gibi devammı napimm?

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

5 kişi dedi ki

  1. Bence beğenmediysen denememelisin.Çocuğuda boşuna ümitlendirmezsin.Hoşgeldin buarada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana saks mavisi demeyin adından ötürü kötü bir anım var .d

      Sil
  2. Adsız: denemedim zaten.Artık kısmet değilmiş.Kaçırdım zaten çocuğu.
    Emrah Ateş:Saks mavisi en güzel renktir.Böyle bir renkle kötü bir anın olmasına üzüldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yahu renkten yana sıkıntım yok. mavi ve tonlarının hastasıyım. esprisine kötü dedim. komik ama birazs edepsiz bir anı sadece. üzülme yani :)

      Sil
  3. Emrah : çok yıkılmıştım sana anlatamam :( neyse moralimi düzelttin bu cevabınla.

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe