Noluyor Bana?

01:54

Nasıl oluyor da bana böyle haller geliyor anlamadım.İçimdeki ergeni artık yok etmem gerektiğinin gayet farkındayım.Olaylar üst üste gelince yıprandı tabi bu beyinde.En son oda arkadaşımın ben  odaya gelinceki hali gözümün önünden gitmiyor.Aslında beni hem güldürüyor,hem ağlatıyor bu olay.Olay şu;odaya girdim benim oda arkadaşım ''Sulu'' ağlaya ağlaya şişmiş,yatakların üzeri filan hep sümüklü peçete dolu.

-Suluuu noluyor sanaa?Kim öldüü?Niye ağlıyorsun?
-Yok,bişey ağlayasım geldi.Ondan.
-Noldu,anlat bana..(yardımsever ben )
-Ya eskileri düşündümde;çocukluğumu filan ondan ağlıyorum dedi.(!)
Beni aldı bir gülme.Çok da gülemiyorum,kız beni dövse döver hani.Öle bişi yani.
-O zaman bende geleyim de karşılıklı ağlaşalım.Benimde canım sıkılıyordu.

Herzaman böyle biri oldum zaten.Nolsa tamam hadi kaçalım,hadi oyun oynayalım,hadi gezelim ozaman...vs.vs.Kim ne derse tabi bana uyar.Sanki benim fikrim yok.Neyse işte o olay da baya bir güldüm.
Sonra bende eskileri hatırladım haliyle.Eskiden bir arkadaşım vardı dershaneden(''Çakma'').O arkadaşımı da çok severim.Bir gün dershanede Biyoloji dersindeyiz.Benimde nadir derste olduğum günlerden biriydi.Biyolojici Sistemlerde kuşların kalbini anlatıyor.Bende hiç oralı değilim,Face filan takılıyorum.Hoca dedi ki:
-Kuşların kalbi bizimkine göre terstir.
''Çakma'' atladı hemen;
-Hocam o zaman kuşları amuda kaldıralım,doğru dürüst olsun.
''Ben'', Tuana ,eksik kalırmıyım hiçç,hemen atladım;
-Hocam amuda kaldırırlarsa soruda verirler dimi.
Hhaha.
Sınıfı aldı bir gülme.Ha gülerler ha gülerler.Ben hala farkında değilim.Arada saflığım tutuyor hani.
Bunları hatırlayınca işte kendime geldim.
Dedim ne için yaşıyoruz ki Tuana,
Canını sıkma,kimseyi takma,
Hayatı yaşa,hayat güzel,
Eskiden de eskiyi beğenmiyodun zaten,
Noldu ağlıyorsun şimdi o günler için....


Bu da benden size güzel bir şarkı ile yazı vedası..Dinlemeden geçmeyin,eğlenceli..

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. tek üye oldğumu şu an farkettim yahu :)

    YanıtlaSil
  2. Daha yeni başladım olucak o kadar :) moral bozmak yok.yani bozma moralimi hani :D

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe