Lay Lay Lom

18:06

Bu aralar pek yazamıyorum.Bütler malumm,dalga geçiyorum ya ne bütü :) Gezmekten fırsat kalmıyor.Bide yurtta kalmıyorum ondan dolayı.Söylemiştim ben galiba bunu ama .Neyse işte.Dün ''Küt''ün doğum gününü kutladık.Çok güzeldi.Sonra geçen gün Ozzy2'le konuşuyordum faceden.Dalga geçiyorduk birbirimizle.Bir anda ben çıkıyorum.Hadi telefondan devam edelim konuşmaya dedi.Bende tamam dedim.Numaramı verdim.
***Ya ben bir erkekten aniden telefon numaranı ver diyemem yani.O ne öyle! Anlamıyorum kızları.Daha yeni tanıştık üniversite ha Bismillah.Ne arada numarasını aldın da kanka oldunn.Tamam neyse şimdilik 4 ay oldu olabilir.Benim istisnam 1ay ve daha az süre geçtiğinde numara alan kızlar.Neyse pek konuşmayayım.Olaya devam.
İşte konuşuyoruz sürekli,arıyor beni filan.Nasılsın napıyorsun? diye.''Japon'' da diyor ki,
-Yavrummm bu oğlan senden hoşlanıyor diyor.
Ama bilmiyorum bu çocuk herkese böyle davranıyor.Dün bizim evdekilere bayaaa bir hediye aldım.İçimden geldi.Kız kardeşime aldığım hediyeyi ona vermek istemiyorum.Cidden çok güzel bir şey aldım.Ama herkese hediye verip ona vermesem beni öldürür.Rengi filan muhteşem.Çok güzel.
***Kendime bişey alcağım zaten kıyafet filan hiçbişey bulamam.Başkasına alıcağım zaten bir sürü şey buluyorum ya.Hemde en güzelinden.Kadersiz miyim neyimm?Bilemedim..
Yarın da işte son 2 bütümden biri var.Arkadaşım gelicek yarın.Yakın bir arkadaşım.İstanbula beraber dönücez.Yakın bir arkadaşım.Onun da adı ''Ozzy1''.Ama yanında da ''Kop'' varmış.
***Aaaa bu arada bugün İntikam var .Nolucak acaba merak içindeyim? Ama yabancısı Revenge'in üstüne tanımam şimdi.Yalan değil.O dizinin hastasıyımmm.:)
***Ben Marilyn Monroe'nun hastasıyım.Bu kadının hayat hikayesini okudukça ağlayasım geliyor.Çok fena oluyorum.Muhteşem bir üne sahip olan kadının iç yaşantısında ne çöküşler oluyor.Ve kadına resmen komplo kurmuşlar sonuç yok yani.

Öyle işte konuşcak pek bişey yok bu konuda.Sizde yazın bana.:))



BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe