Bana Herşey Yakışır-mış

18:28

Bugün bütlerimden 3.cüsüne girdim.Ben mi büte girdim,büt mü bana anlamadım doğrusu.İşte sınavdan çıktık.Kafetaryaya gittik.Orda ''Küt'',ben,bide sınıftan beni sevdiğini düşündüğüm ''Ferit'' var.O bilgiye şurdan kapıldım;Çocuk her hafta sonu hadi buluşalım,bana not ver gel hadi.Ya benim not tutmadığımı,derslere gelmediğimi görmeyen bilmeyen yok.Çocuk kalkıp benden not istiyor ,çok komik ya.Hocalardan biri bağırsa,hemen gidip ben konuşucam Tuana bağıramazlar sana diyor filan.Savunuyor beni çocuk.Amma lakinn ıı-ıı cık.Hiç tip yok.Ama arkadaş olarak iyi çocuk,ya da bana böyle davrandığı için iyi geliyor,bilemedim.İşte nerse,oturuyoruz kafetaryada.''Ferit'' benim bir yarım saatlik işim var gidip gelicem dedi.Bizde tamam git dedik.Oturduk,ben dedikodunun dibine vurdum tabi o sırada ''Küt''le.Tam konuşuyoruz,yanımıza 3 çocuk geldi.Bir tanesi küpeli,ikisine pek dikkat etmedim ama biri uzun incecikti,diğerinin hoş bir bilekliği vardı.

İşte küpeli olan ;
-Merhaba ben ''Uzzy3'' dedi.elini uzattı.eli boşta mı kalsaydı,ama bizde gözler földür földür şoktayız.Hemen atladım ben;
-Bende ''Tuana'' dedim.
Sonra ''Küt''le tokalaştılar.Öbür çocuklarlada tanıştık.İnce olan ''Asım'',bileklikli ''Vefa''.Çocuk bölümüzü sordu.Bende söyledim.Oda 'Aaaa bizde sizin 3.sınıfız' dedi.Ne tatlı işte.
Sonra çocuk o önemli soruyu sordu: 'Bizde oturabilirmiyiz masanıza?' Ben; ''Tabiiiii,oturun,oturun''
Bunlar oturdular filan.Alıd bizi bir muhabbet,bir muhabbet.1saate yakın sohbet ettik.Ama nasıl gül,gül öldük.Bütün kafetaryada bize bakıyor.Umrumuzda sanki o sırada da.İşte konuşurken konu;
Sevdiğimiz renklere geldi.''Uzzy3'' bana döndü,''Senin hangi renk?'' dedi.Ben tam söyleyecekken;''Asım'' atladı;
''Senin kesin kırmızıdır,seni ten rengine o çok iyi gider ''dedi.Ben noluyo? diyorum içimden.Tam bildin dicem.Benim küpeli ''Uzzy3'' benden önce davrandı:
''Bence onun ten rengine Mor da güzel olur,Herşey güzel olur Tuanaya'' dedi.Ben şok ötesi şook şok.
Ne diceğimi bilemiyorum,Neyseki ''Küt'' anladı,konuyu değiştirdi.Tam o sırada, ''Ferit'' geldi,oda ayrı şok.Biz tabi ''Küt''le çocuklarla öle bir konuşuyoruz kahkahalarla filan çocuğa kal geldi,bunlar kim diye.Neyse geldi gelmesine ama ,geldi bizim ''Küt''le aramıza oturdu.Tam dibime girdi.Çocuklar yanlış anlayacak diye bende sandalyeyi yanımda oturan ''Uzzy3''e doğru yaklaştırdım.Yaklaştırdım dediysem hani birazcık.Arada yine mesafe var baya.İşte öle ''Ferit'' geldi ,bütün olay bitti,gitti.Onlarda 10dakika sonra kalktılar,gittiler.Giderkende 'Tanıştığıma çok memnun oldum' dedi ''Uzzy3''.Tokalaştı  benle canım ya :) Çok tatlıydı cidden.Öle güzel bir gündü,Hatta çok güzel.Umarım sizinde böyle güzel günleriniz olur..

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe