Kırık Kalpli Çocuk

00:36

Bugün neler oldu nelerr ..
Şimdi teker teker anlatıyorum.Bugün büt sınavım vardı,sınava girdim çıktım filan.Kalıyorum orası  kesinleşti.İşte sonra çıkışta sınıftan ''Esmer'',''Penguen'',''Emir'',''Ozzy2'' yemek yemeye gittik.Sonrada ders çalıştık filan,okey attık.Saat akşam 22:00 oldu evdekiler aramaya başladı beni.ben açmıyorum tabi.Açsam 1saat bana dicek niye dışardasın bu saatte filan tonla laf.Neyse işte yurda geldim.Hemen dedim,bloguma filan bakim noldu ne bitti.
İnternete girdim işte,face e girdim.Girmez olaydım,herkes bana yazıyor napıyorsun falan filan.Sonra arada konuştuğum bir ''Fethi'' vardı.Oda ortaokuldan arkadaşım,o zamanlar da o benim yakın bir arkadaşımla çıkıyordu.İşte o yine bana mesaj attı.

-Sen İstanbulda mısın diye? bende;-Bende evet,nolduki dedim.Oda;
-Ben şuan istanbuldayım dedi.Bende;-Ne işin var burdaki? dedim.Çok öküzümdür :) .Oda;
-Sen varsın diye geldim :P dedi.Bende;-Hımm,iyimiş dedim.Dicek cevabım yokmuş gibi.Oda;
-Hadi buluşalım atla gel dedi.Ben niye atlayıp gidiyorsam.-Bu saatte gelemem dedim.
-Lütfen benim hatrımı kırma,çok kalmazsın dedi.-Olmaz dedim.
-Lütfen ben senin için gelirdim dedi.Lütfen dedi.-Tamam o zaman gelirim ama yarım saatten çok kalamam dedim.
- Oda ... da buluşalım dedi.-Orası çok uzak imkansız bu saatte gelemem,arkadaşım dedim
-Oda -tamam ozaman dedi ya.
Arkadaşım dedim çünkü anlasın.Benden ona yar filan olmaz.Onun boyu benle aynı boyda ben benden uzun birini istiyorum.Olmaz yani hayatta.
Yarım saat sonra bu mesaj attı yine bana.
-Bugün buluşsaydık gece ben sana yakın olmak isteseydim beni tersler miydin? dedi.Bende;
-Evet terslerdim.Oda; -Neden ? dedi.Bende;
-Çünkü sen benim arkadaşımsın dedim.O da; -Peki sevgilin yada sevdiğin biri var mı? dedi.Bende;
-Olmasını istediğim biri var dedim.Cidden var.Oda;
-Ben tanıyormuyum peki? dedi.Bende; -Üniversiteden dedim.Oda;
-Tamam o zaman,anladım dedi.
Neden böyle bir tepki verdim ki ben.Keşke ağır bir tersleseydim çocuğu.Benle yakınlaşcakmış.Allah'ım ya beni ne sandıysa.Sinir oldum yani kısacası.

Bu da bugün benden size olan şarkı..

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

  1. çocuk amma açık sözlüymüş rtfjrhtfjdrhte direk niyetini söylemiş ya :D itici geldi bana nedense :\
    umarım hoşlanır gibi olduğun -uzun olduğunu düşündüğüm- çocukla aranda bir şeyler gerçekleşir :D

    YanıtlaSil
  2. hoşlanır gibi olduğum çocuk başka :) ahh çok tatlı cidden.umarım umarım olur.evet cidden çok açık sözlüydü.çok iticiydi,elim ayağıma dolandı benim o gayet rahattı sorarken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fkdfjdskfjdkj ben o çocuktan hoşlansam bile o rahatlığından dolayı soğuyup çıkmak istemezdim o derece :P :D
      ummaaarııııım hoşlandığın çocukla iyi şeyler olurda blogunda anlatırsın bizde zevkle okuruz :)

      Sil
  3. artık soğudum,konuşmam bile.ne halt yiyosa yesin de benden uzak dursun yeter ki.öbür çocuk için de umarım canım bende iyi şeyler olmasını ümit ediyorum.

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe