Değmeyin Keyfime

00:54


Benim blogum da herşeyden var. Sanırım benim blogum biraz ”everything but little little into the middle” :) Cem Yılmaz'a saygılar,selamlar.
Sinemaya gittik.Gül,gül yarıldık cidden.10dakikalık arada  çene kaslarımı ovup durdum.''Ömer''ler filanda vardı.

''Ömer''de bizim sınıfın en iyileri arasında.Nadir insanlardan biri ve benim de sevip kıskandığım bir arkadaşıma yani ''Japon''a yazıyor.Bence öyle yani.Bu arkadaşımlada yurdum çok yakın.''Ömer''in bir yerlere giderken sadece '' Japon''u çağırmasına da sinir oluyorum.Ama napim bir tek o çocuk vardı elimizde.Kendimi çoğu zaman fazlalıkmış gibi hissediyorum.Bugün bir cafeye de iş başvurusunda bulundum.Belki başlarım.Günlük 30 lira,süper bence. aylık 600.Ohh değmeyin keyfime .Zengin oldumm olum ben :D

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. merhaba,blogun hayırlı olsun,,:) takipteyim
    benım de moda blogum var beklerım
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler . :) en yakın zamanda uğrarım bloguna canım...

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe