Böyleleride varmış demek...

22:27


Bugün günlerden pazar.Çok hoş bir gün.
Desemmm yalan olucak.Bugün öğrendim 7 dersin 4ünden büte kalmışım.Çok başarılıyım,yıkılıyorum resmen.Kendimi bu gayretimden,başarılarımdan dolayı bir kez daha takdir ettim.Evdekilere 2 dersten kaldım demekle yetindim.Onlarda finalde ver demekle.
Dersleri kafama takmıyorum zaten,kazandım bitti benim için olay.Da Aşk konusu hiç kapanıcak gibi değil malumunuz.Kendimi bazen çok aşk düşkünü gibi hissediyorum,ama değilim işte.
Her neyse,bütlerim bu cuma başlayacak.Ve ben yine çalışmamaktayım.Acaba çalışmak için bir ilaç filan yok mu?Beynimi 1-2 saatliğine olsun sadece derse çekicek bişi.Öyle birşey duyarsanız yazın hemen alayım.

Neyse ya bugün arkadaşlarımdan ikisiyle buluştum.''Çakma'' ve ''Tombik'' le.Tombikte adından anladığınız gibi biraz kilolu bir kız.Akşam 7 filan,hava kararmış.Tam bir mağazanın önünden geçiyoruz,ordada bir grup çocuk duruyor.Bize doğru bakıyorlar biz yaklaşıkça.Biri bize doğru gelmeye başladı.Tombik'in yanına geldi ve
-Göğse bak. dedi...
Biz tabi haliyle şok olduk.Tombik hemen atladı çocuğa:
-Ne terbiyesizsin sen.Sapık vaaaarrrr !!
diye bağırmaya başlamasın mı!Ben de diyorum sakin sakin
-Evet sapık var sapıkkk diye söylenip duruyorum.Sonradan çocuğun meğer babasıda ordaymış,koca çocuğu çekti kulağından,
-Serseri çocuk,defol git gözümün önünden dedi çocuğa.
Biz hala afal afal bakıyoruz adama.Adam ha özür diler ha özür diler ,dedi tombik en sonunda
-Amca tamam önemli değil,iyi akşamlar.
Öyle saçma sapan bir gün yaşadık.Millette artık,nasıl bir mide kaldıysa bilemiyorum.Böylelerini kınıyorum.Hala böyle insanlar vamış demek.Yazık ananıza,babanıza acıyın birazcıkta.Bu durumda sizin kız kardeşinizde olabilirdi öyle düşünün.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe