Bir Erkekte En Önemli Şey Parfüm

13:52

Evett;
''Tuanaya sormuşlar bir erkekte ilk görüşte en dikkat ettiğin özellikler nelerdir?'' diye
Bende cevaplıyorum.Tabikide ilk görüşte tip herzaman vazgeçilmezdir.
Erkek dediğin ne çok tipli olucak(Onlardan pek hayır gelmiyor çünkü ,bütün kızlar sulanıyor,o da şak birine gönlünü kaptırıyor sen ortada dımdızlak kalırsın sonra),ne de tipsiz(yanımda benimde yüzünü gördüğümde hoşlanacağım biri olucak,mantık aşkı filan yalan) olucak.Ortasını bulucaksınız artık,en iyisi o bence.



İkinci unsur ise;
Çocuğun tipi iyi diyelim,yanımdan geçiyor .O çocuğun kokusu benim dikkatimi çekmeli.Aldanmayın sapık filan değilim sadece parfümler herzaman dikkatimi çekmiştir.Bir erkeğin parfümü her zaman önemlidir bence.Benim en çok dikkatimi parfüm çekiyor.Parfümünü beğenmişsem o adam benim için cool,sempatik,hoş bir adam haline dönüşür.Havası olur adamın gözümde.

Parfüm işide tamamsa sonra konuşması tabi;
Sıkmasın beni,saçma sapan espriler mi? hayır- hiç hazetmiyorum onlardan.
Sonra gözleri tabi.Gözlerine çok dikkat ederim bide ben.
Maddi yönü orta olsa kafi,bende öyleyim zaten. :D Yaşayıp gideriz orta hallice.Benden bu kadar.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

  1. parfümün yararını çok gördüm diyebilirm :)

    YanıtlaSil
  2. işte parfüm en önemli unsur :) buarada sen de olmasan yorum yazan yok :D sağol yorumların için

    YanıtlaSil
  3. parfümü bende pek sevmem karşımdaki insanın teninden gelen koku taa beynime kadar işliyosa hele orada mide bulantısından ölürüm :D

    YanıtlaSil
  4. bende sevmem ter kokusunu filan :D çok kötü bir durum,yanındakine ne söylebiliyorsun ne başka bişey.:D

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe