Başlangıç

21:07

Hayatım karman çorman giderken içimi dökmek istedim.

Bişeyler yapmak istedim doğrusu.
Zamanım aslında çok bol değil ama bilmiyorum ben zaman yaratmasını bilirim. :)
Kendimden başlayayım önce;
Adım Tuana.Bu ara hayat hiç istediğim gibi gitmiyor.
Can sıkıntısından kendimi  Facebook daki okey odalarına fırlatıyorum.
Ailemle aram iyi.Çok aptal bir üniversiteye gidiyorum.
Ailemin direttiği bir meslek,bendeki 'yaşadığı şehirden kurtulma isteği'yle birleşince bende gözüm kapalı yazdım çoğu yeri.Neyseki bölümüm filan iyi.
İdare ediyorum.Böyle dediğime bakmayın.10ders var;7sinden kaldım :D
Şuan bütlerede çalışmıyorum.Napıyorum koca bir ''0'' .Ama halimden gayet memnunum
Hımm.Aşk hayatıma gelirsek öle bişi yok.Bende şans yok.İstediğim gibi biri yok.Bilmiyorum bana yardım edin.Kendimi çok kasıyorum.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe